برنامه Adobe Photoshop Touch از برنامه‌های پرکاربردی آندروید برای گوشیهای هوشمند است که می‌توانید با آن بهترین اثرها را خلق کنید. این نرم افزار ویژگی‌هایی را برای شما در تلفن‌هوشمندتان رقم زده است که بتوانید به راحتی تصاویرتان را ویرایش کنید.


اما اگر بخواهید به طور حرفه‌ای به ویرایش تصاویر بپردازید باید گفت که تمام امکانات نرم‌افزار رومیزی فتوشاپ، برای شما مهیا گشته تا بتوانید خلاقیت خود را بروز دهید. تمامی تغییرات و ویرایش‌ها روی تصاویر باکیفیت بسیار بالایی اعمال می‌شوند و ابزارهایی برای تغییرات روی لایه‌های مختلف عکس و ایجاد لایه‌های جدید و قرار دادن فیلترهای ترکیبی و همچنین ترکیب عکس‌های مختلف با هم، قرار داده شده است.




در این جا می‌توانید از ابزارهای کلاسیک فتوشاپ برای بهبود بخشیـدن به تصاویر نیز استفاده کنید و با تنظیمات موجود کنترل سایه‌ها را در دست بگیرید. با وجود قلم‌مو‌های گرافیکی و تنظیمات ترکیب رنگ و فیلترها باید گفت که خلاقیتی بی پایان پیش روی شما قرار دارد. یک امکان ویژه دیگری که در این نرم‌افزار وجود دارد توانایی پر کردن قسمتی از اثرتان با استفاده از دوربین گوشی موبایل‌تان است.